Sahabat sampai Jannah!

Sahabat sampai Jannah!

Saturday 9 February 2013

Pasrah dan reda~


         
        

Assalamualaikum my friend yang sangat aku sayangi!
Xjawab dosa.....


Haish , manelah korang sume ni pergi ? Nape tak muncul muncul pun dari
tadi ni ? Ehem ehem , okay . . kat sini aku just nak ucapkan TAHNIAH kat korang
dan tak lupe jugak ucapan TAHNIAH kepada budak budak form 4 2012 sambbst .
Sebab ape ? Mestilah pasal result Sma . Walaupun sekolah kita tak ade 
sorang pun yang dapat Mumtaz , tapi kita tetapyang terhebat . Betul tak ?
Walaupun result aku sendiri tak berapa nak dikatakan bagus , hehe . 
Tapi bersyukur jela kan ape yang Allah dah bagi . Aku harap korang sume
tak sedih lah ye . Insyaallah , mungkin kejayaan kita Allah tak bagi sekarang .
Mungki masa Spm ? Kita tak tau kan . .  Yang penting kia redha je . Nak menyesal
dah tak ade gunenye . Ape ape pun TAHNIAH dekat korang sume lagi lagi dekat 
member aku , fatin , eija , wana , fara , miza , maryam , imah , meira , wada , 
madi , pah ,amal ,, :)  

MAN JADDA WA JADDA ! UKHUWAH FIL JANNAH ! :D
                                                                                ~Seha~          

2 comments:

  1. seha ! bukan ukhwah fil jannah ,, but , ukhwah till jannah :) biar ukhwah sampai ke jannah tapi bukan hanya di jannah (:

    ReplyDelete