Sahabat sampai Jannah!

Sahabat sampai Jannah!

Saturday 26 January 2013

Result ? No comment ~



Hye 2 and Assalamualaikum ualls !
Nampak tak nampak tak ? ................................ ?
Nampak tak blog ni dah bersawang yang amat !
Hadoii . . haha sokay . Aku muncul di sini untuk tidak memberi 
peluang kepada sawang untuk hidup kat blog ni . *merepek
Okay , aku tau . Tak lame lagi result dah nak keluar kan ?
Yeah , jangan nak buat muke annoying kat sini . Result ape ?
Result SMA kot ! Tak percaya ? Oke fine .
4 Feb 2013 . . . tetttt tettt . . .
Tarikh semakin menghampiri kite ! Perasaan mule bercampur 
baur yang datangnye dari calon calon SMA . haha . *pergh , ayat
bm terbaik ! 



Gambar ni bukan aku yang buat . Entah aku cilok sape punye entah .
Sori la ek .  . sharing is caring ! 

Hurm , perkara ni lah yang sangat menggerunkan aku . Hope
aku n kawan kawan dapat result yang baik lagi terbaik .
Btw , kepada sape2 yang dapat keputusan yang kurang memuaskan
tu . . don wori okay ! SPM masih ade lagi . Pape pun
focus pada pelajaran dulu ! Jangan dok main bercintan cintun 
ngan monyet ka apa ka ?! Okey , tu je la kot . *nampak sangat
aku kekeringan idea nak mencoret kata kata di sini . 
Sincerely from me 'seha'.. 

No comments:

Post a Comment