Sahabat sampai Jannah!

Sahabat sampai Jannah!

Monday 5 August 2013

Salam Lebaran to NSG

Hey guys ! Salam a'laik :D
Bertemu kembali . hehe . Tadi kemas kemas baju sikit . 
Nak balik kampung . Rabu kan da raya . ^^ Hepi giler .Tapi . . . . .
Lagi sedih bile bulan Ramadhan dah nak pergi meninggalkan kita .
Tak rasa sedih ? Terpulang pada kau :3  Yang penting 
aku rasa kesedihan tu . 


Di kesempatan ini, ku hulurkan jari tangan kaki untuk memohon sejuta
kemaafan buat sahabat sahabat dunia akhirat . Halalkan makan minum aku okey .
Maaf lah jika aku ada TERambil barang korang, TERkutuk ke , TERjerit ke
dan segala TER lah yeww .. perkara biasalah tu kan ? hehe
"Selamat Hari Raya Aidilfitri" Hati hati di jalan raya . Jangan main mercun taw .
And for the last , paling penting korang kena kasi aku duet raya !
Waaaaa ,, manyak kaya ooo gua >,<  Nak duet raya dari aku?
Boleh , dengan syarat datang rumah aku dulu lah . Pikir senang ke nak dapat 
duet raya dari budak HOT cool ni?? #wekkss#muntah#lega

@fasihahnajwamohamadidrus

2 comments:

  1. xnk bg dwet rya :P,, kalo nak,, meh dtg umh aq

    ReplyDelete
  2. alaa..aq xkire.ko kene jugak bagi aq duet raye!! rm10 tau :P hehee

    ReplyDelete