Sahabat sampai Jannah!

Sahabat sampai Jannah!

Tuesday 20 December 2011

BLEK KAMPUNG,,BY FASIHAH NAJWA


assalamualaikum kwn2..lme btul kte bercuti kn?tp bg aku rase macam sekejap sgt..knp ye??huhu..apa2 pun isi kan lah masa korang dgn benda yang berfaedah.hmm,,cuti ni aq blik kampung kat perak..dalame rasenye xjenguk atuk n nenek aku kat kampung..rindu sgt2!apalagi kampung halaman aku..bg aku kampung aku paling best sebab kt belakang rmh ade sungai..hehe..time xde air larr kteorg mandi kt situ..amacam?ade rase nk join aku mandi skali x??haha..tau tak,,aku rase best sgt bila nmpak pelangi time dlm prjlnn uh..msuk ni dah tiga kali aku nmpak...rse tenang kot ble tgk pelangi..subhanallah!cantik sgt..cantik spt penciptaNya..maklumlah,,skarang ni kan musim hujan..mst ade plangi yg kluar..:) hah!aku sbt pasal hujan ni teringat plak incident yg berlaku kt famili aku..entah knp,,stereng kereta aku ketat bila time nk pusing..dah larr tgh2 jalan..time hujan uh!kereta pun byk..tp alhamdulillah xde pape yg berlaku,,sumenye selamat..dgn izin allah.agak bhye larr kan..haha mgkin ayah aku xhabis check kereta?ntah aku pun xtau...aplgi trus arr kteorg gi tmpt servis kereta..haha erm aku rase aku xbyk nak cter lg ngan korang..rsenye dah khabisan idea..xpe,,klu ade mse aq akn cter kt korg bnda yg lbh mnarik lg drpd ni..dn dlm ksmpatan ni jgk aku hrp kte sume dpt result pmr yg terbaek!!!insyaALLAH..amin~

--->sje nk tunjuk kt korang,,picture ni..

                kampung halaman aku kat perak~

                    pondok kat seberang jalan   
           
                    aku n my grandmother tercinta

                      aku n my grandfather tersayang~

                      pelangi yang indah~


dah akhir skali apa yang aku inginkan adalah:










                                             

No comments:

Post a Comment